Menu
Καλάθι

Πολιτική Επιστροφών

Σύμφωνα με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους καταναλωτές έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε είτε την αντικατάσταση τους (μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα), είτε την επιστροφή της αξίας τους. Η προθεσμία των 14 ημερών αρχίζει από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της αποστολής χάνετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Ωστόσο, η νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να σας παρέχει επιπλέον προστασία.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή και γίνεται ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση karro@karrohome.gr , γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, κι αν επιθυμείτε αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σας. Εντός 1 εργάσιμης ημέρας θα λάβετε απαντητικό email με τις οδηγίες επιστροφής του προϊόντος μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών ACS.

Επιστρέψτε το προϊόν στην κατάσταση που αποστάλθηκε από την Karrohome, πλήρες, χωρίς φθορές και με τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν, σε άριστη κατάσταση, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της συνεργαζόμενης εταιρίας courier. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ’ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε β. όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν κατά την αποστολή του (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κ.λ.π.).

Σας υπενθυμίζουμε πώς:

Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει πλυθεί, να έχει όλα τα ταμπελάκια του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Προϊόντα ύπνου όπως μαξιλάρια και επιστρώματα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά λόγω υγιεινής, εφόσον έχουν βγεί απο την συσκευασία τους.

ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Σε όλες τις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του karrohome.gr, τα προϊόντα που σας παραδόθηκαν, ήταν άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Το λάθος αυτό μπορεί να οφείλετε είτε στην λάθος καταχώρηση της παραγγελίας από το τμήμα πωλήσεων, είτε από λάθος της αποθήκης κατά την συσκευασία της παραγγελίας σας, και σας ζητούμε προκαταβολικά συγγνώμη για αυτό. Στην περίπτωση αυτή όλα τα έξοδα επιστροφής του λάθους προϊόντος και αποστολής του σωστού, βαραίνουν εξολοκλήρου το karrohome.gr και οι διαδικασίες παίρνουν απόλυτη προτεραιότητα, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ

Στην περίπτωση που κάποιο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή δυνατότητες του προϊόντος που παραλάβατε, δεν συμφωνεί ουσιαστικά, με τα αναγραφόμενα στο site μας για το προϊόν, έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν αυτό. Στην περίπτωση αυτή όλα τα έξοδα επιστροφής του λάθους προϊόντος και αποστολής του σωστού, βαραίνουν εξολοκλήρου το karrohome.gr και οι διαδικασίες παίρνουν απόλυτη προτεραιότητα, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αρχική σας αγορά και επιστροφή του προιόντος, και είτε την αγορά άλλου ή άλλων ίδιου τιμήματος, ή μεγαλύτερου με την καταβολή της διαφοράς τιμής, είτε την επιστροφή τις αξίας του προιόντος. Στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία. Tα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο όταν το λάθος είναι δικό της ή λόγω ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη. Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης τότε η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταβάλλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση και έπειτα από έλεγχο της κατάστασης του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ - ΕΓΓΥΗΣΗ

Όλα μας τα προϊόντα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας μας πριν σας αποσταλούν. Παρόλα αυτά στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε μπορείτε να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες.

  • Αντικατάσταση με ένα ίδιο καινούργιο προϊόν.
  • Αντικατάσταση με ένα άλλο καινούργιο προϊόν ίδιας χρηματικής αξίας.
  • Επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Επίσης στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας και να αποστείλετε το δέμα με ACS courier. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στην έδρα μας.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει μέσω email στο karro@karrohome.gr για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο.

Για να πραγματοποιήσετε αλλαγή με άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα τηλεφωνικά ή με e-mail και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας ώστε να σας εξυπηρετήσουμε απευθείας.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας στο κατάστημα Karrohome έχοντας μαζί σας το προϊόν και την απόδειξη αγοράς, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε από κοντά.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:

KARROHOME
Διεύθυνση: Μπελογιάννη 85, Νίκαια
Τηλέφωνο επικοινωνίας.: 2104933183
Ηλεκτρονική διεύθυνση: karro@karrohome.gr

ΕΣΠΑ